21


Hej på er 

(null)

I går fyllde Kalle 21 år 

Vi hade bara lite fika , det var vår närmsta familj 
Max, Olivia , Henning, jag och Kalle
 ( Sandra jobbade ) sen kom farmor och farfar 
Lugnt och skönt 
Av oss fick Kalle en mys kväll till  i helgen 
Valfri bio och restaurang och så fick han en tröja 

Jag Fick beröm för min tårta av svärföräldrarna ❤️❤️
Det är ett tårtrecept som kommer från dom och som hela Nielsen familjen brukar göra men dom säger att ingen slår min 
Men det är säkert för att jag har extra allt och sen gör jag alltid den Dagen innan så allt suger in i tårtbotten 
Saftigt och gott med enkla indigrienser 

( endast vaniljkräm. Grädde, banan och äpple ) 



Jobb på onsdagen och sen hade vi gästerna här från 16-19.15 så sen vart det bara farmen och lite plock innan sängdax 


I dag är det torsdag : 

Jag jobbar kväll och nu på eftermiddagen
 ( innan jobb ) ska jag ha Olivia för Sandra måste åka på samtal med sin syokonsulent . 
Mys 

Alla timmar med sötis är guld värt !!!! 

Puss på er allihopa ❤️

Maria 


Kommentarer
Postat av: Jossan

💖🙏

Svar: ❤️❤️❤️
Ia None

2019-01-17 @ 15:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0