Date

I eftermiddags hade jag finbesök av inger och Zelda 
Mysigt 

Vi ses väldigt sällan nu för tiden , det blir kanske max 1 gång i månaden ,

Tyvärr har jag svårt att klämma in privata saker i mitt schema just nu , jag letar små hål som jag kan boka in annat på än massa måsten ! 

Vi fikade smörgås och tosca kaka 🙏

(null)

Zelda  och   Inger 

(null)

Lite ost fralla och bulla 
Mumma ...

Till middag gjorde jag köttfärsbiffar som jag serverade med hackad smörgåsgurka, hackade rödbetor och hackad gul lök plus rostat bröd. 
( en dansk rätt ) 

Jag förberedde även kalles tårta tills i morgon , han fyller 21 år så det blir kalas efter jobbet. 

(null)

(null)

I morgon ska bara grädden läggas på 👍

Jag är inte på top just nu , jag har så innehelvete ont i mellangärdet , tror det e magkatarr / stress 
Men det går över efter lite sömn hoppas jag 

Jag önskar er en fin tisdags kvälll

Love Maria ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0