Klona mig

Hej på er 

Det var ett tag sen , jag har 1000 saker på G , jag skulle behöva klona mig 

Jag kom precis hem, jag hade 2 viktiga ärenden efter jobbet men jag har i  allafall  hunnit äta middag 🍽

Jag gjorde ju kalopsen i går så det var bara att värma och sen göra potatismoset och steka ägg i dag 

Maten vart sjukt god 

(null)

De senaste dagarna har det varit jobb, kp och Olivia på schemat 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Söt nöt ❤️❤️❤️

I morgon jobbar jag x 2 , 
på kvällen jobbar jag med kp 18.30-23 

Vi ska nämligen på bio i sickla och den börjar 20.20 så vi är nog inte hemma förs efter 23 , det kommer blir en lång dag 

Vi ska se Aquaman 😀

På fredag ska vi på middag 
På lördag ska vi ha en kväll med Kalle 
På söndag jobb/ kp uppdrag och lite fix 

Jag har inte så mycket att skriva om för dagarna består bara av massa måsten ( trist) och sen är det massa saker jag måste försöka lösa privat 
Man kan aldrig känna harmoni !!

Ibland undrar jag hur alla får allt att gå ihop 

jag är så sjukt trött på mörkret och kylan 
Jag vill ha energi ☀️☀️☀️
Så just nu är jag lite trött , pipig och Depp 😟


Kollade ni ensam mamma söker  i går 
1:a avsnittet?

Jag diggade tjejerna , 3 sköna brudar men jag gillade Elin bäst ( tror hon hette så) den lite kraftigare tjejen ,  om ni såg ,så vet ni ju att hon bad Josef gå hem 
Jag förstår verkligen hennes val , såg ni när han kom 1:a gången och stirrade på henne och sa senoriiita  ??? Och stirrade sönder 

Fram med skämskudden , 
Skum lirare 😡

Jag diggade killen som hon gick i väg med och gjorde mojitos med
En favvo för mig 🙏

Ja ja  det här kan bli skoj att följa 
Vad tyckte ni om programmet , tjejerna ??

Nu ska jag plocka in i diskmaskin , i dag när jag kom hem så hade Kalle fixat snyggt och plockat ur maskinen mm
Tack lilleman❤️
Sen farmen såklart 

Kram på er // Maria 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0