Lördag 26/1

Hej 

Sorry för att jag inte kikat in , det har inte funnits tid .

Vart börjar jag ?

  I torsdags var det jobb x 2 
Det vart en lång dag , först FT 8.30-14.30  sen hem och sen jobb igen från 18.30 - 00.00 
Det vart en längre kp date pga bio .

Jag hämtade min brukare i V-H och sen åkte vi till sickla för bio och sen tbx till V-H och sen hem 
Kalle följde med oss. 

(null)

Vi såg Aquaman , den var helt ok. Lite fånig ibland men Arthur Curry är rätt trevlig att titta på .

(null)

(null)

Han är med i game of thrones oxo 😀


(null)

Jag tycker sickla är den bästa biografen 👍


(null)

Jag och T tog en god milkshake innan filmen 👍


I går fredag hade jag lång  to do list 
Saker som jag behövde ringa på, ordna med lön, räkningar , jag fixade mina naglar 

(null)

Vi var på middag på kvällen hos ett par vänner 
Sen vart  jag chaufför till Kalle 🚗

Jag körde in honom till söder på kvällen , han skullle spela biljard och ta några öl med gamla klasskompisar 

Han ringde mig kl 01.30 och ville bli hämtad och då var han med 2 tjejkompisar som ville ha skjuts hem
 
Så det vart söder , sen till gullmarsplan för att hämta upp Kevin och sen körde vi Palle och Linn till krigslida och tungelsta innan vi åkte hem 

Men när vi precis skulle lämna söder så kom Linn på att hon glömt sin mobil på en restaurang så vi fick vända tillbaka till Hornsgatan på söder och som tur var låg mobilen kvar på bordet där hon lämnat den , helt otroligt ???

Vi var hemma i Haninge 03.30 igen 

Jag somnade på rotmos och gick upp kl 8 i morse 

Vid 10 i dag lördag så var damp familjen på G igen
😂😂😂😂
 
Jag, H . Olivia och max åkte till Leos lekland och busade lite och sen bunkrade vi på rusta och Ica maxi och vi avslutade på Donken 

(null)

(null)

(null)

(null)

Bästa lillgrodan 🐸🐸🐸

(null)

Mums , Olivia älskar sina pommes 


När vi var klara där så körde vi hem max och sen åkte H i väg på ett möte och jag åkte hem och packade upp allt 

Jag har tvättstugan kl 15 och sen blir det förhoppningsvis lite vila i kväll 

I morgon är det jobb igen 
Först KP och sen möta upp en ungdom på FT som ska ha nytt busskort mm 

Plattan i mattan 

Lev väl 
Maria 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Lovar att Thailand inte är så mkt dyrare än Turkiet/Spanien resorna ni brukar göra:) Ni kan hitta flygbiljetter för under 5000 kr/person. Ett bra boende kostar mellan 500-1000 kr/per natt. Å fickpengar räknar vi som är en familj på 5 ca 1000 kr per dag. Då är det mat/dryck/glass/shakes/lite shopping för 5 pers!

Svar: 👍👍👍
Ia None

2019-01-27 @ 04:56:31
Postat av: Sofia

Vi betalade 25.000 kr för vår resa nu med flyg, transfer och boende i 15 dagar. Det är sinnessjukt billigt för 5 personer.

Svar: A bra pris
Ia None

2019-01-27 @ 04:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0