Måndag

Tjo 

En bra dag 👍

Jobb och jobb   Haha  loligt va ....

Snöskottning och promenader till och från jobb i dag , det gick trögt i modden ❄️🌧💦

och svettig blev man  men man brände några extra kalorier  i dag 😂😂😂😂

När jag kom hem åt vi middag och det var så gott 
Vi åt hamburgare och pommes 

(null)


Min docka har blivit magsjuk med diarré sen i helgen och i dag kom kräkningarna  , hon spydde ner deras lägenhet 3 ggr !  Hon e matt och slö 

Farmor hoppas du får bli frisk snart ❤️

Jag hoppas vi inte åker på detta nu för vi var ju med Olivia på leos i lördags 
Jag har slängt i mig vitpepparkorn , dom som känner mig vet att kräksjukan / maginfluensa och spyor är min största Fobi ...
Får paaaaniiiik på riktigt 
Magskit och löss /  fy Fabian vilken fobi jag har mot det . 

Jag kommer inte träffa lillgrodan på hela veckan för jag vill inte bli sjuk 

❤️❤️❤️❤️ kommer sakna ihjäl mig ❤️❤️❤️❤️

I morgon är det jobb och kp 

All kärlek 
Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0