Onsdag 30/1

Hej vänner 

Trött tjej här 

Jobb x 2 

(null)

Mitt kp uppdrag i kväll var lätt , vi fikade bara och satt och pratade en timme . 


Här hemma har det varit lite kaos på kvällen 

Först slog Kalle ut mitt doftkrus som hänger på väggen i hallen , han skulle busa med Sune , 
Det flög stearin och vax överallt 
På väggen , på golven, på alla jackor i hallen 
På min nya jack  , på Hennings nya väst och kalles svindyra rock  bla 
Totalt omöjligt att få bort allt ....

Jag måste köpa ett strykjärn och försöka stryka bort lite stearin men allt som sitter på väggar och skor är svårt att få bort 
Kaos 
GAAAH ....😡😡
Har man inte jobb så fixar man jobb😢

Sen knackar det på dörren helt hysterisk nu vid 19.30 tiden  och utanför vår dörr står en amstaff hane helt själv och utanför porten står 3 utländska tjejer och skriker att dom är rädda för hunden och att hunden sprang ensam ute på gården så dom släppte in den i porten 
Eftersom dom vet att vi har hund och har vana så knackade dom på oss och sprang ut och skrek in och bad oss lösa det med hunden . 

Sune och hanen gick inte ihop och jag  visste ju inte hur den här hanen fungerade med andra hanar 
Så vi låste in Sune i kalles rum och ringde polisen 

Det tog ett tag innan polisen kom men precis när dom kommer in på vår gård så ringer Kalle från centrum och säger att han träffat en kille som letar efter sin hund , Kalle berättar att den fanns hemma  hos oss så ägaren går mot skyttens g och hämtar hunden . Polisen åker och H överlämnade hunden till ägaren 
Tydligen så hade hunden bott på den här adressen tidigare och hans instinkt när han rymde var att springa hemåt 😂👍
Slutet gott 

(null)

Här har jag kämpat lite med hunden när jag skulle sära på han och Sune , därav red fejs !! 

Hunden var snäll men otroligt stressad .

Nu ska jag gå ut med min älskling 🐕🐕 tyvärr är Sune halt på höger ben så han får endast gå på gården (vila gäller för honom några dagar ) 

Det har varit fullt ös i går och i dag men orkar inte skriva allt , just nu saknar jag sönder min tjej Olivia som e sjuk 
Det gör ont i farmors hjärta att inte få träffa henne , jag försöker undvika smitta . ❤️❤️❤️ men snart ses vi igen ! 

Vi hörs snart igen 

All kärlek 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0