Hej

Hur mår ni finisar ?

Jag har haft en skön fredag och jag har blivit väldigt bortskämd i dag ❤️

Jag och gubben har haft massa mys , vi var och handlade och han köpte oxfilé som han gjorde till middag . 
Plus att han köpt en present till mig , men jag får veta om några dagar vad det är . 

Nu har vi precis ätit middag och just nu latar vi oss bara i soffan 

I morgon ska vi åka till kungens kurva 

Henning fick ett presentkort  med ett fint  belopp på av sin arbetsgivare i 50 års present så han ska shoppa fina kläder  👍 

Vi ska ta med oss Olivia .  MYS 

Sen ska vi eventuellt på en tillställning beroende på hur H mår , han har jätte ont i halsen just nu  . 


Dagens middag :

(null)

(null)

Världens godaste kött , den vart perfekt , den mörka biten e lilla kantbiten men annars rosa och fin 

(null)

I dag bär jag Fina  happy socks som jag fick av Johanna sist när vi sågs 👍🍕🍕

(null)

 Mina lata gubbhund ligger bredvid mig som vanligt 
🐕

På söndag blir det jobb 

Full rulle hela helgen 

Vad ska ni göra i helgen ? 

Puss & kram Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0