Lördag i Flen

Hej 

Sen någon vecka tillbaks så hade jag lovat mamma att komma till henne denna helg , men så vart jag sjuk i måndags  och sen i onsdags har jag haft  den grymmaste hostan  ...  
i morse när klockan ringde kändes det tungt att kliva upp pga av hostan och dålig sömn  och att sen sätta sig i bilen 

Jag har sovit ca 8 timmar på 2 dygn men jag ville inte avboka mamma  och jag kunde inte avboka för då vet jag inte när jag hade  kunna komma hit nästa gång . 

Jag proppade i mig lite alvedon och började köra mot mamma vid 8 i morse . 

Resan gick bra trots vädret !  

Det kändes jätte skumt men nice att köra hit alldeles själv med min egna bil och det kändes sjukt att åka på vägarna där jag övningskört ....  nu med min egna bil 
Sån frihetskänsla 
Körde förbi min bilskola i morse och log för mig själv 😂👍👍
Heja mig 🚗


Jag och mamma har haft en jätte trevlig dag 
Vi har pratat , jag har kört runt henne så hon kunde handla lite nytt ,  vi var bla på rusta , ÖB , Ica och matpiraten i Katrineholm 

Jag har hjälpt mamma med lite städning , bytt mattor, satt upp ny dusch stång och slängt grovsopor 

(null)

(null)

(null)

(null)

Ny matta , slängde de gamla 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

På kvällen så delade vi på en flaska bubbel och mamma hade köpt rökt lax .

Så himla god middag 
Rökt lax, romsås och potatis 

(null)

(null)

Mamma rensade laxen 


(null)

(null)

Så himla gott 

(null)

 

Nu är kl exakt 22.22 


Jag är så sjukt trött , nu har vi släckt lampor och tv:n 
Jag kommer somna gott . 
I morgon har vi lite mer vi ska fixa , ska bli mysigt 

Ses i morgon 

Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0