Onsdag

Hej 

Några jobbiga dagar men nu kikar jag in för lite uppdatering ❤️

Jag kände mig ju dålig i söndags och hade mer ont i halsen på måndagen ,  jag jobbade måndagen fast med lite piller i kroppen , men det känns inte sjyst mot dom andra och dra dit massa skit . 
Måndagen var bra på jobbet med ommöblering , fix och goda burgare 

(null)

  Vårt mötes och tv rum på jobbet 

(null)

  Kia och ungdomarna fixade go mat  🍽 tack 


I går tisdag  så var jag tvungen att avboka mina planer med mina kollegor .  Dom skulle ju ha hängt hemma hos mig på lite mat, snarr och vin men jag var alldeles för kinkig för det .  Plus att det här  med sessan hände  oxo 😥

( se tidigare inlägg ) 
Så det vart inställt !!!!  😟

Jag skulle ha bjudit dom på lövbiff och pommes men det blev våran kvällsmat i går i stället 

(null)

 En annan gång tjejer ❤️

I dag onsdag har jag verkligen försökt vila , jag har bytt rent i sängarna och fixat i köket sen har det varit soffan som gällt 

(null)

(null)

Druckigt  pulver mot flunsa som jag köpt på Teneriffa , den e grym
Halsen bedövas och man känner att förkylningen förändras . 
Jag ska ta en dos till innan sängdax också . 
Jag snålar för jag har bara 3 doser kvar . 

Jag har sovit med min fyrbenta kille  på soffan i dag och tittat på farmen V.I.P 

(null)

Jag är så rastlös i kroppen men tvingar mig att ta det lugnt 😂😂 

Hoppas jag kan jobba i morgon 
På fredag har jag Kp och på lördag och söndag blir det Flen om jag inte blir värre såklart . 

 Puss på er blogg vänner //  IA ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0