Söndag och sol

Hej vackra ❤️

I går var vi ju på fest , jag drack ingenting för jag skulle hämta familjen på kvällen med bilen 

Kalle stannade kvar med ungdomarna i Vendelsö men vid 22 tiden i går ramlade dom hem hit och hade party i kalles rum i natt 
Hahaha  fylltrattar 

Dom tömde nästa  mitt vin förråd 
( 3 flaskor och 2 halvfulla dunkar ) bra jobbat plus konjak mm. 
😂😂😂

Det slutade med att en körde buss på toan och det spilldes champagne i kalles säng och så blev det natt gäster blev kvar härhemma  😀❤️

I dag är dom bakis ( men inte jag ) 


Kalle fick städa hans rum och Henning stackarn har inte sovit för att dom röjde i kalles rum 👍

Jag hjälpte Kalle med disk mm i köket . 

Vid 10 i morse åkte jag och mötte en tjej , jag har köpt en locktång av henne på Haninge loppis . 
Nypris 395 och jag fick den för 100 kr , använd typ 5 ggr ,  nu ska jag bara lära mig locka mig själv . 

Vid 10.30 var det jobb, jag hämtade min brukare och sen åkte vi ner till Tyresta by för en långpromenad på 8 km , 
Det var halt men ändå super härligt i skogen  och solen värmde . 

(null)

(null)

(null)

(null)

 När jag lämnat hem  henne så åkte jag och handla och nu är jag hemma , 


Nu sitter jag och funderar på middag , 
Vad ska jag hitta på ? 

I morgon ska jag köra gubben till jobbet kl 6 på morgonen och kl 8 ska jag lämna in våran bil på lagning / fix  

Sen när bilen är klar ska den hämtas och sen ska gubben hämtas i Tyresö efter det och sen jobb på kvällen . 


Hoppas ni får en fin söndag // love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0