16 Juni

Hejsan 

Mår ni bra ? 

Vet ni ! 
jag hänger inte med längre 

dagarna , veckorna och månaderna går så fort 

Jag tyckte att jag bloggade typ i går men det var i söndags . 

Vad hände ?

Jag har haft sköna dagar på jobbet . 

Fixat allt klart på kontoret förutom en rapportering som jag tänkte göra i morgon . 

nu är all administration klart ✅ 

- Jag har 2 jobb dagar kvar sen är jag ledig i 10 dagar .  Woop woop 🙏

- Jag har ätit goda luncher med vänner 

- Jag har haft Olivia här , jag hämtade henne efter jobbet i går 

Vi har varit uppe på torget vid fontänen som är en riktigt mysig mötesplats för Årstabor med barn . Där ligger café och pizza med uteserveringar. 

Vi har myst hemma och i morse var vi ute och ritade med gatkritor innan vi åkte mot jobbet . 


Nu har vi ätit middag precis 
Det vart thaimat i dag . 

Här kommer bildbomb . 


(null)

Blir ompysslad av lillgrodan 🐸

(null)

 Vårat  hus , lekplatsen ligger alldeles bredvid 

(null)

(null)

(null)

Ritat massor , självklart gjorde vi en jätte hage 

(null)

(null)

(null)


Myser  vid fontänen…..


(null)

(null)

 Dagens middag 🍽 

Vi kollar självklart lite fotboll men jag tycker matcherna vid 21 tiden blir för sent 
Jag brukar sova kl 21 tiden 🤣🤣


(null)

 På fredags är det match redan vid 15 , vi får se om vi går ut någonstans och tittar på matchen eller om vi myser hemma . 

Vädret levererar och det ska fortsätta så framöver 
Hur härligt , 

Det blir sol & bad  i helgen 

Fråga till er ?

Har ni något mysigt ställe med klippor och bad där man får vara lite privata i sthlms närområde 

Nacka , Dalarö , Gålö , Nynäshamn, Sthlm ? 

Tips tas emot och gärna GPS adress 

Vi vill alltså inte vara där det redan ligger 2 miljoner människor . 
Det gör vi gärna när vi är med familj, barnbarn  och vänner men nu tänkte vi om vi är själva 

// Love Maria ♥️♥️♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0