HSP / god natt

HSP 

Highly sensitives person 

Det är jag det , i ett nötskal 

Analyserar, utvärderar och är 
Extra mottaglig  för emotionell och fysisk miljö 

Jag Bearbetar allt på en djupare nivå, känner av andras känslor 

Jag tänker och tänker och detta tar mycket energi Från mig 

Och en annan sak jag kan göra är att
Se vissa saker utan att kunna förklara det ! 

Som typ saker som kommer att ske 
Och hända 

Jag kan få en riktigt klump i magen när det inte står rätt till men oftast visar det sig långt efter vad som var fel och att klumpen var befogad 

Siffror och bilder 

Max ringde hem från BB första dan Olivia föddes och han frågade då om jag kunde gissa på vikt och längd 

Jag sa 3740 ( för det var något jag såg just då på min näthinna och på vikten sa jag 51 

Då svarade Max 
- men har du redan pratat med Sandra ? 

Nä.....

Det visade sig att just där och då gissade jag rätt på alla siffror 

3740 såg jag framför mig men 51 sa jag för att Max var så lång 

Jag har så många exempel på saker jag misstänkt som jag har haft helt rätt i och saker som jag tror ska hända som sen händer 

Lite spooki 
Jag kanske är en häxa 

Näda ser det mer som en gåva ❤️

Jag kan känna andras känslor jättestarkt så att der nästan tär på mig 

Mm mm 

Har ni varit med om detta ????

Kram på er / M 



Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag känner igen mig i typ allt (dock kan jag inte se saker innan det sker;) Men känsligheten är jag i ett nötskal. Gud undra hur många gånger jag och Timmy tjafsar om just att bry sig om andra människor. Han tycker jag bryr mig för mycket om allt. Medan för mig är det självklart att jag bryr mig om folk i min omgivning, både på gott och ont.

2017-08-12 @ 02:36:25
Postat av: Sofia

Jag känner igen mig i typ allt (dock kan jag inte se saker innan det sker;) Men känsligheten är jag i ett nötskal. Gud undra hur många gånger jag och Timmy tjafsar om just att bry sig om andra människor. Han tycker jag bryr mig för mycket om allt. Medan för mig är det självklart att jag bryr mig om folk i min omgivning, både på gott och ont.

2017-08-12 @ 02:36:26
Postat av: Sofia

Jag känner igen mig i typ allt (dock kan jag inte se saker innan det sker;) Men känsligheten är jag i ett nötskal. Gud undra hur många gånger jag och Timmy tjafsar om just att bry sig om andra människor. Han tycker jag bryr mig för mycket om allt. Medan för mig är det självklart att jag bryr mig om folk i min omgivning, både på gott och ont.

2017-08-12 @ 02:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0