Go kväll

vad har jag gjort i dag ?


Tvättat ( såklart) 

Ätit god frukost 

Varit hos Sandra ,
 jag skulle hjälpa henne med balkongsmöblerna och det slutade med att Max och Sandra skulle slänga sina lounge möbler för det var fågelskit på dom och dynorna var trasiga , då tog jag dom istället 
Jag ska tvätta dom och be svärmor sy nya dynor 
Det är absolut inget fel på dom 😍

Jag bar över dom till mig och sen tog jag en dusch och sen upp till dom igen för att gosa med Olivia och prata lite med säzz , Max jobbade 

När jag var klar där så gick jag till jobbet, fixade lite i huset, kollade vad som skulle handlas och fixade med papper och post samt mail 👍

Sen hem igen för fix hemma och nu har jag precis ätit kebab med ris 

I kväll blir det idol och mys 




Kompisarna frontar på min jobb data 


Hoppas ni får en fin fredags kväll för det ska jag ha 

Love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0