Uppkörning, Olivia och räkor

Hej vänner 

Hur mås ?

Här är det ok...... 

det är som vanligt otroligt mycket 


Det är ju inte så att det lugnar ner sig !!! 

jag hinner aldrig vila 😂😂😂

Jo förresten !!  I kväll är jag  hemma ❤️




Det är tur att jag har Henning  som peppar mig och som alltid finns där .


I dag skulle Max köra upp i Farsta 🚗 kl 10 

Vi hämtade honom kl 8.15 för att övningsköra lite innan vi  släppte honom utanför Vägverket .

Medans han skrev in sig och körde så åkte vi  
(jag och H ) till Finnboda , hem till svärföräldrarna 

Vi fikade och snackade skit för att sen åka tbx för att hämta Max vid 11. 

Max ringde oss innan  och sa att han KLARADE uppkörningen 👍👍

Nu är det bara teorin kvar , han kuggade på första teorin med 4 fel för mycket 

Nu håller vi tummarna för teorin , sen har han körkort!!    Yeeeee

Efter Farsta så åkte vi hem till MOS och hängde med barnen och det slutade med att Olivia åkte med mig och Henning till Ica Maxi och sen hem till oss 

Vi köpte en ny fin röd tröja till Olivia och lite lördagsgodis 

När vi kom hem hit vart det mys , film och vila 

(null)

(null)

 I bilen på väg hem, nya tröjan är på .

(null)


Max hämtade Olivia vid 16 tiden 

Nu ska jag skala räkor , vi ska äta räktacos i kväll 
Åååå vad jag har längtat efter det . 

I morgon jobbar jag kväll på HT Haninge 

Veckan som kommer består av :

jobb på 
HT,
 FT,
 3 KP uppdrag , 
anställningsintervju, 
Kenneth kommer på tisdag och lämnar zappa som ska bo här till den 19/11
Sen ska jag försöka få 1-2 kvällar hemma med familjen 

(null)

Linton och Olivia 


(null)

I dag väntade Olivia 2 timmar på farmor och farfar i fönstret ( tålamod ) 
Tillslut kom vi 😂😂😂 en glad tjej . 

Nä nu ska jag chilla lite i soffan 

 

Lev nu dö sen // Maria ❤️











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0