Fegis!

Jag är en riktig fegis. Jag har tänkt att varje gång jag träffar en kändis så ska jag ta en bild och lägga på bloggen och jag har träffat en del faktiskt.
Dels kan det vara kul och ha egna bilder på kändisar och sen vill väl barnen se!
I kväll har jag varit på ett möte i Fridhemsplan och när jag åker hem på T-banan så sätter sig David Da silva mitt emot mig på tåget 
- Jag tänker att nu ska jag fråga om jag får ta en bild MEN ICKE.
Feeeegis

jag vågar alltså inte.

Annars i dag har det varit hektiskt, vart hemma 1 timme sen 8 i morse, Jag har gjort framgångar i dag med Viktor och det känns bra i maggropen.

Nu ska jag duscha och prata med jon Blund

Natt Natt

Majsan


Kommentarer
Postat av: Daniella

Haha, gud! Det hade inte jag heller vågat. Åtminstone inte i ett nyktert tillstånd haha

2009-10-08 @ 11:19:21
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0