lovely sunday!

I dag har det varit en fullspäckad dag.

Vi vakna upp och hade en skön söndagsmorgon.

Efter det så åkte jag/vi och jobba några timmar , fick också i väg Kalles data på lagning.

middag??
Vi har varit sugna på Schnitzel gordonblue sen vi titta på Tina Nordströms kockolong  i måndags så i dag så tog vi tag i saken och gjorde stans godaste middag.
Tina gjorde på lövbiff,senap,skinka & ost
Vi gjorde på Skinkschnitzel som vi banka ut och la på skinka och ost & salt o peppar sen panerades det i mjöl,ägg & ströbröd.
till det serverade vi hemagjord mos & gröna ärtor
Kan bara säga att det är det godaste jag ätit på evigheter!!



Mums, tack
Vi har hunnit med en film och tvättstugan och nu blir det chill resten av kvällen.
I morgon är det jobb och jag är i Valla lokalen mellan 11-14
Jag önskar alla en skön söndags kväll.

PS.
Jag ska på mammografi på södersjukhuset på tisdag 13.45, min första kallelse och jag e livrädd.
Vill någon följa med mig & hålla handen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0