Lördag.

Hej på er.
I morse sov jag ända till 8.30 inte likt mig men dom gångerna jag vaknade i natt så kände jag att shit va skön min säng är och så somnade jag bara om.
Väldigt skönt faktiskt.

Nu till diskussionen om multivitaminer.
Jag tar dessa varje morgon
berocca
järntabletter
omega 3
D vitaminer
Hur farligt är det egentligen? Ska jag sluta med detta?

Min dag har jag tillbringat med vilda, vi har stått och slagit golfbollar i värdens fart och vilda har sprungit efter och hämtat tillbaka bollarna.
Perfekt.
Hon är fan helt slut när hon kommer hem. Hennes husse kom & hämta henne vid 16.30 tiden.
Jag längtar tills i morgon då jag ska till Vällingby med Inkan och fixa håret, lägger upp bilder i morgon.
I morgon blir det oxo massa måsten som tvättis & städning, sen har dom ringt från Jysk och sagt att mina stolar har kommit.

 4 av dessa.

Min mamma har tagit buss till Sthlm i dag för att gå på trädgårdsmässan i älvsjö.
Hoppas hon haft det skoj.


Vi hörs här i morgon
Natt Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0