Rensning.

Tjoho alla!


Vart är den där förbannade solen, har suttit här hela morgonen och väntat på den. Bara disigt.
Ja Ja jag har fått lite gjort i allafall.
Klockan är snart 13 och jag hart städat, tvättat, tagit 2 promenader med Vilda och rensat massa bloggar på min data.
Jag har tagit bort dom som nästan aldrig bloggar, det är irriterande när man går in varje dag och ska kolla men  dom inte har uppdaterat på 1-2 veckor.
Så nu är dom raderade från mina favoriter. Sen har jag också tagit bort dom bloggar och skriver alldeles för långa inlägg som gör att jag blir trött Ha Ha. 

Vill hitta någon bra blogg där det blandas lite med mode, inredning, vardag, fest och om livet och kanske lite resor.
Vet någon nonn bra blogg och den skall gärna vara uppdaterad varje dag?

Nu ska jag strax gå till Centrum och handla lite, barnen har önskat sig french hotdog till middag så jag skall se om jag hittar någon god french hotdog vitlökssås till mina älskade söner.
Själv kanske jag sätter mig på uteserveringen på kina och tar en glass.

Birgitta! Jag vill gärna ses snart. kom med ett förslag!!!!
Lunch i gamla stan kanske?

Kan inte den 30/4 + 10/5+14/5 sen kan jag nog alla dagar.

Tjolohopp for now.
M

Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Raring! Jäklar vilken känga jag fick! Ja, jag vet att jag skriver alldeles för långa blogginlägg! Men jag jobbar på att bättra mig. Men ibland tror jag att jag är oförbätterlig. Det är svårt att läar gamla hundar att sitta.

Jag har också varit duktig i dag, städat, strukit och ändrat kläder till Ullis. Och så har jag skrivit två inlägg till M- som naturligtvis blev alldeles för långa...

Nu ska jag fortsätta att städa. Försöker att röja på balkongen och drömmer om den dag då jag har massor av blommor där.

Nu blev även min kommentar till Dig alldeles för lång...

Men ska vi satsa på att ses den 11 maj? Lägtar eftr Dig!

Puss och kram!

Postat av: Anonym

tack vännen <3

2010-04-25 @ 18:10:56
URL: http://ickiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0