Här kommer den.


Den som söker han finner!!

Love igen
M

Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Hallå Raring!

Vad underbart det var att se Dig "live". Du måste lära mig hur Du bär Dig åt för att lägga in en film. Kanonkul!

Det värsta är att jag blev så hungrig, både på tacos och skinkpaj. Du är en hejare på både det ena och det andra - inte minst på att laga mat tydligen.

I dag har jag gått som en slashas hela dagen. Men jag har ändå fått lite gjort, bland annat har jag städat. Och det var sannerligen välbehövligt.

Nu ska jag sätta mig på balkongen och njuta. Läsa lite veckotidningar och bara slappa.

Kramen!

Biba

Postat av: Daniella

Skinkgratäng lät ju inte nådigt gott. Min detox kommer gå i soptunnan om du visar mer av din goda mat ;)

2010-08-02 @ 16:35:26
URL: http://daniellalamb.blogg.se/
Postat av: sandra

haha va gullig du e! :D

2010-08-04 @ 20:38:38
URL: http://sandracarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0