Spring för livet.

Ha Ha dagen vart lite kaotisk ett tag.

Jag började dagen med tvättstugan och pyssel hemma, sen började jag med garderoberna och glömde tiden totalt.
Jag skulle åka med bussen som gick 11.30 och jag hoppade i duschen 11.15
Fett snabb och jag hann.

Sen mötte jag Pamela och vi tog tuben till T-centralen och skulle ta en rask promenad till Gallerians baksida där gratis bussen  till IKEA gick.
Väl där så stod det en skylt att dom flyttat bussen till Klarabergsgatan 47 vid centralen och då hade vi exakt 11 min på oss, det är fett med folk i stan pga. ung 08 och kulturfestival så vi stressade gärnet och hann.. tjoho

Väl på IKEA så shoppade vi och sen åkte vi till Media Mark och köpte en platt TV till Pamela.
vidare hem till henne och fixa lite och nu hemma.

Jag fick 2 jättefina kristall kronor av Johanna och Pamela.



Jag ska tvätta båda och den lägga ut här , detta är en av dom...
sen fick jag massa värmeljus. Tack gums.

Vi hade mysigt och jag gör gärna om det.

Love M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0