Tjo

Mötena gick bra idag men mitt födelsedagsmöte med Inger blev stressat för jag trodde jag hade mötet på Prima barn klockan halv 4 men det var 14.15.

Vi hade skolöverlämning med läkare och Kalles nya skola.
Vendelsömalmsskolan.
Mentorn verkade jättebra och kuratorn lika så.
Dom skulle göra det bästa för Kalle och nu vet dom hans problematik med ADHD mm.
Jag känner mig lite nervös för nya skolan.
Det nya för Kalle blir att han har flera olika lärare i olika ämnen och han får skåp istället för bänk, så nu ska han hålla reda på alla salar, pennor, böcker och tider. Hoppas det löser sig bra.

Jag ska följa med Kalle på uppropet på Måndag klockan 9 sen har jag möte med Kalle och mentorn på Onsdagen den 25/8.

Jag bjöd Inger på en snabb lunch idag och så fick hon paket (nattlinne) från mig & H.
Jag älskar ju Laila Bagges collection med coola smycken och jag har fått jättefina döskalle örhängen av min älskling och Inger hade fått ringen av sin man Kaj i födelsedagspresent


Ingers ring.

Till middag idag gjorde jag enchiladas och nu blir det mys och gottigottgott.

Önskar alla mina bloggläsare trevlig helg

Love Maria

Kommentarer
Postat av: Inger

Gissa vad jag har på mig nu kl 23.30, jätteskönt. Häösa H och tacka också

2010-08-20 @ 23:32:20
Postat av: Annica

Börjar kalle i vendelsömalm iallafall??

2010-08-20 @ 23:45:33
Postat av: pamela neira

tjo maria din blogg e beroande fram kallande

2010-08-23 @ 15:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0