Ledig!

I morgon eftetrmiddag blir jag ledig och då drar vi till Karlstad och har en myskväll på hotell med middag mm.
sen på Fredag morgon ska vi hämta Sune.

Sune är min nya valp som är en blandras av Bla. Labrador, setter



Han är 9 veckor
Jag kommer lägga upp bilder på han så fort vi kommer hem på Fredag Em.

I dag har jag haft fullt upp på Jobbet och på Em så åkte jag en snabbis till Jordbro och lämnade massa papper.
Efter det åkte vi och städa ur bilen och handlade lite.


Nu ska vi käka pasta och sen blir det chill..

Love M


Kommentarer
Postat av: linns beautybox

åh, what a cute dog! jag och killen är lite inne på att köpa hund om ett tag. så härligt!

jag ska fira jul hos farmor och farfar som bor på andra sidan sverige. med julbord, kalle och allt det vanliga. ska börja pyssla med julkort och julrim nu. börjar kännas lite brådskande :P

själv då? kram

2010-12-08 @ 18:19:12
URL: http://beautyboxen.blogg.se/
Postat av: Sara [Tävling på Bloggen]

Så söt :) Hur många veckor? =)

2010-12-08 @ 18:31:35
URL: http://februaritjej.se
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Hej min älskade Tokfia!

Förstod att Du inte kunde klara Dig utan en hund, men fanns det ingen på närmare håll än Värmland? Tycker att det är otäckt att Ni ska ge Er ut på vägarna i det här vädret. Ser fram mot att få se ett foto på den lilla vovven som får Dig att göra en sådan resa. Det måste vara något speciellt med den. Och det verkar ha varit kärlek vid första ögonkastet!

Tack för gullig kommentar på min blogg. Jag älskar också Dina inlägg, förutom när de gör mig vrålhungrig.

Puss och kram!

Biba

Postat av: Johanna

fin vovve :-)

2010-12-08 @ 19:36:42
URL: http://jlunde.blogg.se/
Postat av: Annica

SÖTNOS!!!! VÄLKOMMEN TILL FAMILJEN SUNE :)))

2010-12-08 @ 20:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0