Farrah Fawcett

Farrah Fawcett dog i anal cancer i juni 09


hon var med i charlies änglar Bla.

Jag tittade på Doctors i dag på TV4 plus och dom pratade om kändisar som haft Cancer

Fawcett gjorde en dokumentär om sin cancerkamp

Hon provade det mesta!
Injektioner med hajbrosk, vitaminblandningar och annan alternativ läkekonst.
Farah Fawcett, blev 62 och provade allt, hondrabbades av sjukdomen i oktober 2006. I en dokumentärfilm kommer hon att visa sin kamp mot sjukdomen offentligt.
Hennes man Ryan O'Neal var med i programmet Doctors och han grät när han berättade och det var så jävla starkt och sorgligt så tårarna spruta på mig.




Denna dokumentär skulle jag vilja se
är det någon som vet hur man får tag i den?

Vem tänker på att undersöka analet, inte jag i alla fall men den kvinnliga dr på Doctors hade ett bra förslag att alla kvinnor över 40 som går till Gynekologen ska automatiskt också få en anal besiktning
Inte nice men kanske bra
för jag skulle inte automatiskt be om det

Ok nog om skit snack nu men vile bara skänka en tanke till en ängel

kram Maria



Kommentarer
Postat av: stephanie

mums det luktar så gott om min gryta hehehe

2010-01-07 @ 14:59:46
URL: http://ickiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0