leka hitta restaurang i Kylan

Hej alla goa

I dag har jag och Kia jobbat mycket på rulland fot
Gjort några hembesök, inhandlingar, revisorn och cafet mm.
Men i mellan dessa ärenden så skulle vi käka för hungern trängde sig på

Vi skulle ta Kumla värdhus i Trollbäcken men Stängt
Sen skulle vi testa den Grekiska i Trollbäcken istället men Stängt
Det slutade med en liten lokal pizzeria där vi käka en skitgod men flottig lasagne
när vi kom ut från restaurangen så luktade vi fan, fett med matos och den lukten har jag skit svårt för så det blev hem och duscha av sig stanken.
Men en mysig och bra dag, vi har inte setts på länge så jag tror hon fick huvudvärk av min mun diaree Ha Ha
skoja ba.
Kul & ses.........

Det är så kul och läsa allas bloggar för nästan alla har börjat träna och äta nyttigare mm
Ni e sååå duktiga

Kom ni ihåg att jag den 30/12 också skrev att jag skulle börja promenera varje dag och att jag skulle vara ärliga mot er och säga vilka dagar jag inte promenerade!!


Ärligt! Inte en enda dag

Faan det är för Kyligt
Men jag ska snart
 ska bara...........

Har ni hört den?
-------------------
I kväll ska vi se en film som vi hyrt som heter Tenderness (thriller)
Den ligger på nyheter denna vecka på dvd toppen, jag säger i morgon vad jag tycker om den.

Senare i kväll så ska vi oxo få låna en film av en polare som går på bio nu
2012

..............................................................................................
Igår  nämde jag min älskade bror och hans familj  som är i Loftdalen eller var där/
Jag fick veta att dom har fått vända hem mot Vaxholm tidigare än planerat pga av den stränga kylan
Trist Trist

Här är 2 bilder


Här står dom och skrapar bilen för hemfärd ( fick bilden från brorsans blogg)

Här är min gulliga brorsdotter Saga som pulsar i snön (Hua)

 

Hoppas ni alla ska lata er lika mycket som mig i kväll

 Inger!!

Lägg dig i tid
Love You

Ha det Jätte bäst & trevlig helg
Ps
Kom ihåg och släck onödiga lampor och dra ut alla mobil laddare ur kontakterna för i dag höjde dom elen
3 dubbelt
Pga. Vadå?
Kylan

Maria



Kommentarer
Postat av: Saga

Haha, man ser för konstig ut...

Men det var -30 så man var tvungen att vara påklädd sig till tänderna.

2010-01-08 @ 21:02:29
URL: http://livligs.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack

2010-01-10 @ 00:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0