Lyckad kväll.

Disco kvällen vart super, Vi gjorde inhandling till festen för 1260 kr och sålde allt utom 4 påsar ostbågar men då köpte jag dom så allllllt såldes, Vi tjänade det dubbla i alla fall och det var 59 barn som kom.

Vi började klockan 2 med all inhandling och sen stod vi hemma hos oss och poppa popcorn, exakt 15 micropåsar blev det totalt vi micrade sen la vi det i små påsar och sålde.

Lite bilder från kvällen.


2 ica påsar med popcorn


lite av det vi sålde.


Salen innan discot


Efter makeowern

Jag har lite bilder på Kidsen också men vill inte lägga ut det på bloggen för jag har inte frågat om lov.
kanon kväll.

I helgen ska jag bara ta det easy och så ska jag ta en snabbis till Ikea.

Vill avsluta med att säga grattis till Kia som fyller år i dag hipp hipp hurra / Love M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0