Sommarplåga?



Sean Banan
I Like

Vad tror ni, blir det en sommarplåga?

Ha Ha
Supercool
Maria

Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

God morgon min lilla busa!

Usch, vad jag saknade Dig och Kia i går. Hade så sett fram mot att få träffa Er. Konferensen var bra, jag fick massor av uppslag till min blogg. Men när inte Ni dykt upp vid halvtvåtiden gick jag hem och sov middag. På kvällen åkte jag in till min dotter och klippte håret.

Va´jättekul att Henning fick sin bil! Jag förstår att Ni båda är glada.

Kramar till hela klanen, och ge Din lilla mamma också en bamsekram från mig. Kan inte låta bli att skratta då jag läser att hela gänget ska stuva in sig i en husvagn i sommar. Hoppas att Ni i alla fall får tur med vädret.

Ha en fin dag, solig och rolig!

Puss, puss!

Biba

Postat av: Daniella

HAHAHAH! Jag höll på att garva ihjäl mig!

2010-06-02 @ 08:27:57
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0