SOS

Alarm!!!!

Jag & vilda gick på promenad i dag och kom in på en stig på en stor äng som helt plötsligt försvann.
Där stod vi mitt i ingenting och förökte ta oss till vägen bredvid som var plogad.
Men för att ta oss dit så var vi tvugna att pulsera i all snö som gick upp till bäret på mig.
Jag fastnade i snön kan man säga, höll fan på att ringa 112.
Vilda drog mig som en annan oxe och till slut kom vi loss.
Då var mina stövlar fulla med snö och mina byxor var blöta till midjan

Jag lovar att det var en syn för gudarna. pust & stön.

När Vildas husse & matte kom så fick jag en fin bukett tulpaner



Jag fick också en fin presnt idag

Peak skärp som han köpte vid golfhallen i Jordbro.

 Tack Babe.

Vi kollade aldrig Saw 6 i går så det blir det så fort mörkret lagt sig.
I morgon är det en ny arbetsvecka och förhoppningsvis tapetsering av mitt stora rum.

Må bäst

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina saker du fått :)

2010-03-07 @ 17:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0