I vecka för tidigt

Jag vet att jag är en vecka för tidig med jul pyssel men det är så mörkt & trist så lite saker har åkt fram.
Jag måste köpa nya köksgardiner (röda)


Våra fina lysande paket.
 I vardagsrummet blir det bara paketen och granen + massa röda ljuslyktor (10 st)
som tänds på kvällarna.


Kanske jag åker och köper röda gardiner idag?

Är det någon mer som satt upp ljusstakar mm?
I dag har jag tvättat och haft Jouren här på besök för att dom skulle kolla min vattenläcka i taket.

Vet inte vad som händer idag, vad ska ni göra?

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Lina

var med o tävla om att bli veckans blogg på min blogg!



www.liinaengstrom.blogg.se



kram! :)

2010-11-21 @ 16:28:54
URL: http://liinaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0