Fredag i stort.

På morgonen gick jag och Kalle till röstkonsulten för en Dyslexiutredning på Kalleman, Både Kalle och jag ruttnar på alla möten och utredningar men efter nästa Fredag så ska allt vara klart.

Efter det så knallade jag till jobbet för att sen dra vidare på en lunch med min Inka. Trevligt som vanligt och nu hade vi inte setts på nästan 3-4 veckor så mycket kakkel blev det.

Nu på kvällen har tjejerna dragit in till stan efter några glas vin och man blir lite sugen på att festa faktiskt men det kommer jag nog få tillräckligt av i Oktober eftersom det är en del fester inbokade.
har är det lugna gatan, gubben sover och kiddsen spelar wow och jag e liiiiiite rastlös.

I morgon drar vi till vaxholm ska bli sååååååååå kul.

Jag har inte träffat brorsan och hans familj på evigheter och sen har dom gjort om större delen av undervåningen med ett nytt badrum och toalett så det ska bli asskoj att dra dit i morgon.

I kväll blir det Idol och kanske nya terror på elmstreet

Love Maria 

Kommentarer
Postat av: pam

maria du e för härlig älskar dig pusssssssssss

2010-10-08 @ 23:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0