Sköna Söndag.

Hej
Vi skulle ha en slappardag idag och titta på 10 avsnitt av nedladdat Vampires diares
Men vi kände oss rastlösa i morse efter mys så vi drog till Barkaby och Kista Galleria
Fy fan vilket nice centrum.
Fanns fan allt.

Vi shoppade skor och ett par jeanstights.

Var inne på Indiska och hoppades att jag skulle hitta rosa gardiner men icke sa nicke.

Här kommer bilder från inköpen.


mina jeans

skor


Mina boots
Fick 10 % på dom .

Nu ska vi kolla serien och käka kinamat

Puss på er alla

Maria

Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Hej Din lilla Festprissa!

Vilka kanonfina bilder från två fester och inköpen på Kista-gallerian. Vilka häftiga grjejer Du handlade. Jag måste banne mig besöka Kista någon dag. Det är många som säker att Gallerian där är toppen.

Var också inne och tittade på hemsidan för naglarna. Den var också super och jag blir lite sugen på att göra fina naglar.

Varma kramar till hela familjen. Och glöm inte att ge Kia en kram när Du träffar henne i morgon.

Biba

Postat av: sandra

snyggt :)

2010-10-18 @ 17:22:03
URL: http://sandracarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0