Dag 1.

Hej på er.
Vi har 35 grader och soooooooooool.
fett varmt.
Jag solar under ett apelsinträd.
Jag har badat hamam och fått 1 timmes skön massage vid poolen.

Nu vilar alla och duschar.
Vi ska ses om ca 1 timme och göra stan.

Vi ska promenera till huvudgatan och shoppa lite, sen god middag på restaurang.

I morgon blir det stranden och på kvällen ska vi på tacoafton med uppträdande.....

Jag försökte kommentera på era bloggar jag läser men datan vill inte lämna kommentarerna, men jag tänker på er och sandra , jag saknar dig.

Lägger upp lite bilder i morgon om internet vill

Pussar Maria

Kommentarer
Postat av: Josefine

JAg vill också åka utomlands! :/ Hoppas jag kommer iväg till Egypten på Höstlovet :)

2010-09-20 @ 14:03:55
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/
Postat av: Annica

Låter riktigt härligt kramar

2010-09-20 @ 15:45:23
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Godmorgon! Glad då jag läser att Ni har det soligt och roligt. Det är Du värd!

Krama alla i Ditt resesällskap, njut av varandra och livet!

Biba


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0