Foppa premiär

                                   

Älskad eller Hatad?

Jag älskar att bara kunna stoppa in foten snabbt och ta en sväng på byn  Ha Ha.
Värsta bonden.

Nä men ärligt så hade jag Premiär idag med mina foppisar, dom har tagit bort all sand ute på vägarna runt omkring och det kändes super härligt att bara kliva i skorna och ta en promenad med Sune runt kvarteret.
Lätt..


När jag tog min lilla promenix så började jag tjafsa med en gnällig gubbe och det var han som börja tjafsa, Han gnällde om att jag inte hade hunden kopplad och att jag skulle koppla honom..
Jag sa till honom att Sune skulle aldrig gå fram till honom men att jag gärna kopplade han iallfall, men han fortsatte och fortsatte så då vart jag irriterad och tjafsa tbx. Till slut säger han att att jag ska sluta bråka med han då sa jag

 -  Det var ju för fan du som börja tjafsa.

Då vart han tyst!  sen när jag hade gått en bit bort så började han småmumla igen då vart jag lack och sa att han måste ha fet problem... och att han inte va sann och så släppte jag hunden lös igen...

Fel av mig, jag vet!!!

Men dont mess med mig för då lackar jag bäver!!!

Nu har vi krubbat och chillar i soffan.

                        Kram Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0