No water

Ok ! så kom man hem från jobbet och skyndade sig till tvättstugan och laddade 5 maskiner. Häller i tvätt & sköjlmedel och trycker på start...
Helt jävla dött
Går upp och kollar lgh och där är det också dött.

Så jag kan inte tvätta, inte tvätta mig, inte laga mat och inte fylla Sunes vattenskål.

Jag ringer Akelius och  självklart  är jag pisssne och dom säger att dom har stängt av vattnet till 17.00 pga av byte av nott.
Men då sa jag till henne att är det inte bra att meddela hyresgästerna och då svarar hon skitspydigt att det gör jag ju nu!"!!!

Fi.....a
Men dra

Jag hatar verkligen Akelius... Keffbolag

              



Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

Hej hej. Jag har inga planer i påsk faksitk, kanske ska till dalarna till farmor och farfar. Annars blir det bara att vara hemma. För din del då? :)

2011-04-06 @ 16:31:31
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0