The out Night!


Här kommer bilder från kvällen i går...

Tagna från min mobil så bilderna är inte jättebra....



    På väg till stan....



    Mötte brorsan, vi tog några öl på Linas Bar. ett skit mysigt ställe...



                      Öl och ost & korvbricka....
Kenneth & jag.



      Sen kom underbara Johanna...



                                      Robin & Kia.
Det var första gången jag träffade Robin. En härlig prick som var så jäkla rolig.
Här har vi kommit till Uffes Bar.



                  Kvällens höjdpunkt.

Alla fick in en förätt. så himla gott med massa vitlök.



                     Johannas mat!



        Kenneths planka, den var väl sådär...



                           Mums



     Anders



                   Min mat!!



                         Bror



                  Puben



                 Gänget, kenneth saknas...



     Robin, Uffe (ägaren) & kia



    Här börjar vi komma igång. Robin dansade loss.



                        woop woop



                      Fin bild. HAHAHAHAH





               sen drog vi vidare till kungsgatan

                         Ambassadeur

På Kungsgatan 18 ligger denna mångsidiga klubb i modern stil. Under samma tak samsas en rad klubbar med olika inriktningar. Den största delen av klubben, Ambassadeur White, spelar vocal house och på Ambassadeur Black ligger fokus på RnB och soul. På Ambassadeur Gold är det retro och glad stämning som gäller! Här spelas schlager och hits från 70-, 80- och 90-talen.



                rökmaskin



    Här står jag utanför och väntar på älsklingen som var snäll och hämtade mig i natt!

              Just nu mår jag skit!!!!!

  I dag ska jag bara vila.......     Love Maria



Kommentarer
Postat av: Suneeta

Men ni ser ju verkligen ut att haft roligt igår-kväll/natt!!

Vad kul med så många bilder också. =)



Vila upp dig idag för det är du värd.



Kram Suneeta

2011-11-19 @ 10:33:47
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0