Möte Huddinge.

I morgon ska jag på möte hos kriminalvården ang en ny klient som ska mucka i December.

Övervakare är personer som kontrollerar att klienter i frivården följer de villkor som gäller för frivården. Övervakarens uppdrag är också att stödja, vägleda och uppmuntra klienten till att inte återfalla i brott.Övervakaren är rapporteringsskyldig till frivården om huruvida klienten uppfyller villkoren för övervakningen.

       


Detta är i Huddinge!  efter det så ska jag luncha med några tjejkompisar och kolla lite i butikerna i Huddinge C.

Detta är mina planer i morgon.


                        Ha en fin kväll / Maria



Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Håller med dig.

Det är fritt att amma om man vill.

Alla säger att det är så mycket bättre med mera, och visst det kanske det är när det kommer till näring och sådär, men ska man som mamma sitta och gråta när ens barn suger tag i ens bröst, och bara gråta sig i genom hela amningen och må SKIT så tycker jag det är värt att ta ersättning.



För barn mår bra när mammor mår bra, och dom känner dessutom mer än vi tror.



Men du har helt rätt Maria!



/ Emelie

2011-10-05 @ 20:19:56
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Jag gillar också sourcream ungsbakade.

Men måste ju testa fler, haha :)

2011-10-05 @ 20:29:40
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Helt sjukt vad lite cola kan ställa till med för problem, haha :)

2011-10-05 @ 22:07:47
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0