Mer bilder från Mamma.



                    Mammas fina tavlor / Lisa Bengtsson



    Från mammas vardagsrum



                         Sune & Mamma i köket




                                        Sune myser ute



                  Vi sprang på  loppisar.

Jag köpte lite småsaker.

1 osthyvel 5 kr
1 visp 5 kr
linne 5 kr st



     Nya Sneakers 40 kr.





      Nya foppa tofflor som jag kan ha på landet. 30 kr



     Efter en hel dag ute så vart lillkillen trött.
     Mamma har fastnat på FB.

    Super trevligt.

IA

Kommentarer
Postat av: Marie, mamma till Elsa

Åh jag hade de där skorna när de kom ut på din sko, jag älskade de!



Hoppas allt är bra med dig! Kram

2012-04-15 @ 15:23:28
URL: http://mahii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0