Skumt.

Hela dan har jag trott det varit Måndag, jag har mer problem med en röd dag i veckan än omställning mellan sommar & vintertid.
Problem & Problem var väl att ta i , inte helt fel att få kort vecka den här veckan oxo.

I dag har jag varit duktig på jobbet, Fixat massor på datan som försvann. Dagen sa bara swischa lainen...

Nu ska jag fixa lite i Kalles rum medans han är på träning. Bädda rent mm.

I dag fick jag ta ett samtal med Kalle. Kalle gör allt jag säger men om jag inte säger något eller skriver lappar så gör han ingenting.
Kalle har sune varje kväll kl 22.00 det sköter han galant och han bäddar sin säng.
Men idag hade jag inte skrivit eller sagt att han skulle ta sune så vid 14.15 när jag ringde hem så hade han inte gått ut med lillkillen.

- Men du hade inte sagt nott fick jag till svar... Hm...

Nu har vi haft ett snack och nu är det bestämt att när Kalle är ledig och har lov och jag jobbar så ska han ta Sune 2 ggr per dag och fixa diskmaskinen.
Han måste börja hjälpa till lite mer och det förstod han utan protester.

          Puss på er alla/ Dags för Fix

          

                               My Dog

                    Maria



Kommentarer
Postat av: Medberoende

Intressant att läsa för precis sådär är min brorsa.

Mamma har dock aldrig samtal med honom som kanske är det vettigaste, hon blir istället arg och skriker. Men,men, hon börjar bli bättre!

2012-04-13 @ 14:57:40
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0