Utvecklingsamtal.

Efter jobbet så hade jag samtal med Kalle och hans Mentor Tunis. (utvecklingssamtal)

Tunis är Kalles Gympa lärare och mentor. Bästa Bästa läraren. Han är alltid positiv till Kalle och förstår Kalles problematik.

Jag är nöjd med Kalles resultat.

Jag kan inte dom nya betygs bokstäverna men han hade så här:

SO=MVG
GYMPA=VG
SEN VAR DET NOTT ANNAT ÄMNE SOM VAR VG.

Resten G...

Kalle hade IG varning på spanska & bild förra terminen men där hade han jobbat upp sig..  Bra jobbar.

                                              

Till det tråkiga.

Tunis sa på slutet av mötet att han skulle bli lite känslosam och  fick  tårar i ögonen.
Tunis har blivit övertalig på skolan  så han måste gå till sommaren pga. omorganisation,  vilket är en stor sorg för mig och Kalle.
Tunis är den som verkligen kämpar för Kalle.

Vi fick en varsin bamsekram och både jag och Kalle lämnade mötet med stor sorg.

 Jättetråkigt verkligen........

  Nu ska jag koka lite ris och vänta in Kalle som har nationella på kemin (sista lektionen)

  Mycket pluggsnack / Love IA


Kommentarer
Postat av: Patricia

Nej vad tråkigt att den sådan lärare som Kalle behöver tvingas gå:(



kramar

2012-04-02 @ 15:15:48
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Medberoende

Så himla typiskt att bra lärare slutar..



Alltid kul när utvecklingssamtal går bra, både för en själv och säkert för föräldrarna! :)

Har säkert frågat det förr och borde kanske veta det när jag hängt med i din blogg ett tag men har glömt svaret i så fall, men vilken klass går Kalle i ? :)



Hoppas du haft en bra måndag, kramar!

2012-04-02 @ 16:11:17
URL: http://medberoendee.blogg.se/
Postat av: Medberoende

sv; okej då vet jag.. :)

Det med att mitt hår var brunt var ett aprilskämt!! Haha ;)



Kraamar!

2012-04-02 @ 16:43:50
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0