Kul.

   Katarina hissen/ Gondolen = slussen
 
Idag åte jag in till stan för att träffa min kusin Annicka.
Skitroligt
Jag kände igen henne direkt.
 
När jag åkte in till stan upptäckte jag att jag åkt in 1 timme för tidigt så jag hoppade av i Skanstull och dödade lite tid i Ringens C.
Det skulle jag aldrig ha gjort.
 
Det fanns så mycket fint som jag skulle vilja ha ... Men jag får drömma lite istället.
 
När jag var klar  så mötte jag kusin A och brorsan i slussen och senare promenerade vi ner till gamla stan och kina restaurangen¨där för lite lunch och massa surr.
Vi pratade om våra pappor och  allas familjer och upptäckte att vi är ganska lika och hon berättade även att hon varit i Norrland för att hälsa på vår faster och våra andra kusiner Viktoria & Mattias.
 
Annicka har en bror  som heter Freddie som oxo är min kusin såklart.
 
Min Kusin A reser väldigt mycket och har varit på massa drömresemål som hon berättade lite snabbt om och i Januari åker hon till Afrika och ska besöka bergsgorillorna. Coolt....
 
Vi ska ses igen efter hennes resa och förhoppningsvis får vi träffa Freddie då oxo.
 
    Här kommer lite bilder från dagen :
 
 
     Min Kusin.
 
 
    Stomatol reklamen
 
 
       Jag idag
 
 
      God Mat
 
 
     Slussen
 
 
     Annicka & Brorsan
 
 
      Här åt vi
 
 
     Bamsekram
 
 
    Min bror innan vi skiljdes / Han skulle busa vidare och jag är hemma igen,
 
      XO XO / Maria
 
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Den där måltiden såg verkligen läcker ut! :)

2012-12-01 @ 19:40:26
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Medberoende

Vilken härlig dag du verkar ha haft! :)

Kramar!

2012-12-01 @ 22:36:59
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0