Tog bara 3 månader.

 
Jag flyttade ju till min nya Lgh för 3 månader sen och efter det så har det stått 3 förbannade flyttlådor kvar i Kalles rum med fotoalbum & spel mm.
 
I dag fick jag energi att äntligen packa upp dom.
Skönt och skönt för Kalle att få det sista klart i hans rum, inte för att han har klagat men ändå.
 
 
 
    Fan va jag e bra.
 
Jag hade en sån skum och otäck dröm i natt.
Jag drömde att jag dog och att Max & Kalle stod vid min dödsbädd och dom var så ledsna och förstörda.
Jag ville bara trösta dom men det gick ju liksom inte när jag var död men jag vaknade av att jag storgrät och att det var alldeles blött på kudden. Skitobehagligt.
Jag tror faktiskt att jag är mer rädd för att lämna mina barn efter mig än att dö själv.
Obehaglig dröm iallfall.
 
Usch. Har liksom haft en liten klump i magen efter drömmen för det var så verkligt.
 
   Maria

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Braa jobbat! Oj vad fort tiden gått, det kändes som att du skrev om flytten nyss... läskigt!

Läskig dröm också...

2012-12-28 @ 14:27:19
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0