Penne ...

Middagsdax.

     Penne Rigatel med fläskfile sås.



          Massa fläskfile



    Lite av innehållet + lite rödvin



                      Maten.



                         Tända ljus


Mitt fortsatta arbeta med mammas telefon, internet och tv fortsätter.
Jag kan säga att jag suttit i telefon ca 2 timmar nu och jag blev helt jävla galen
på 3 denna gång / Totalt knasiga. Fick spunk och skrek  massa arga saker.

Jag väntar på att någon Carolina ska ringa upp mig.

Jag har även fått teckna Boxer till mamma (tv) / Där fick jag en bra deal..
- Jag har ringt mamma och mammas granne ikväll, mamma har jag nog ringt 10 ggr.

 Nu ska väl det mesta vara löst förutom att 3 får fixa fram en ny mobil till mamma/ hennes NOKIA fungerar inte för telefonen måste ha ett 3 g nät....

Dom erbjöd mig en telefon vid tecknadet men jag tackade ju nej eftersom mamma har en gammal nokia hon klarar av att hantera men dom informerade inte mig att dom äldre telefonerna inte fungerar... Gaahh....
Support sa till henne idag att hon måste gå och handla en ny telefon. NOT NOT NOT

Dom får skicka en.......

Blir nog att vi åker till mamma nästa helg och hjälper henne med alla installationer.

Fortsättning följer.....

Förutom allt detta strul så är jag på topp. Ett glas vitt skulle inte sitta fel.


Kommentarer
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Hallå där!

Detta med att ringa telfonoperatörer och försöka LÖSA något kan ju få vem som helt att bli galen.

Lycka till.



sv: Du ville ha tips på bra bloggar som uppdateras flera gånger om dagen. Jag läser "Att vara någons fru" som uppdaterar ca tre gånger om dagen. Annars så har jag inte så mycket bloggkoll ;)



Hälsningar

Yohanna

2012-02-03 @ 19:48:10
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/
Postat av: Medberoende

Åh så gott det ser ut! Du verkar verkligen duktig på att laga mat! :)

2012-02-03 @ 20:16:36
URL: http://medberoendee.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Åh såg gott ut!

2012-02-03 @ 22:07:58
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Yohanna i Las Palmas

sv: Det var så lite så. Har du varit inne och kikat?



Hälsningar

Yohanna

2012-02-04 @ 00:07:13
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0