Lite bilder .

 
1:a bilden är infarten mot Göteborg och första anhalten var att droppa killarna på Liseberg.
 
                Micke & Kalle Efter 8 timmar på Liseberg / Supertrötta
 
  Nyss så la jag in ca 20 bilder men så dör internet så allt försvinner / Hate it
   Lägger bara in några nu, resten kommer i morgon
 
                       Resan var intensiv men bra.
 
 
 
 
 
Härliga paddan, den skulle vi ha åkt idag men när vi vaknade så spöregnade det.
 
 
              Ett snällt par från Gotland tog denna bild på oss.
 
 
  Killarna somnade på vägen ner.
 
 
                           Trött eller ?
 
 
 
 
     Fiskekyrkan
 
 
    Här möts vi upp efter Liseberg
 
    
 
        Me
 
 
     Vi träffade Fina Steff och min vän meral. Vi gick och åt middag tillsammans med alla familjer
 
 
       Här är grabbarna dödströtta och det är natt natt / Vi bodde i ett familjerum i Majorna.
       Hotellet var bra med jättefin frukostbuffe. Vi hade mycket ungdomar på hotellet tack vare Ghotia Cup.
       Det var inte det lättaste att hitta boende denna vecka.
 
 
Jag berättar och lägger in mer  bilder i morgon
 
Kram på er / Maria
 
 
 
     
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Låter som att det var trevligt! :)
Du är verkligen jättefin i blont hår. Appropå ingenting! :)

Kramar!

2012-07-19 @ 21:35:52
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Haha kan tro att ni hade det svårt att hitta boende. Är ju hur mycket extra folk som helst här nu.

2012-07-19 @ 22:35:51
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: TACK (!!) det behövdes, haha. Gud så arg jag har varit, men nu har jag fått ordning på allting!

Åh vad kul med gbg! Längesen jag var där nu :o

2012-07-19 @ 22:57:48
URL: http://liivahliin.blogg.se
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Ja precis, det var med all inclusive :)

2012-07-19 @ 23:32:35
URL: http://liivahliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0