Braaaaaaaaaaaa dag.

En jättebra dag idag, Känner mig på Top.

Fått massor gjort på jobbet och för dom som känner mig vet att jag älskar ordning & reda.
Jag blir typ upprymd i hela kroppen då saker & ting flyter och när det är ordning & reda.

All sommarplanering är klar och nästa vecka ska det storhandlas till jobbet.

Vi fick även ett bankärende gjort idag som vi har skjutit på i några månader pga. tidsbrist.
Bra jobbat.....

   Love It.

Nu tvättar jag och Max är på G hit och det gör mig oxo glad.

I kväll har Kalle träning och det ska hämtas.

 Ja ni förstår att timmarna knappt räcker till men i morgon är jag LEDIG........

                            Puss & Kram Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0