Hej pepps.

Midsommarlunch på jobbet idag.  Mysigt.

Vi körde lite lättare som sill & potatis och gräddfil och köttbullar ,rödbetssallad , ägghalvor och jordgubbar.
Bra saker hände idag på jobbet / Glada nyheter sen en tråkig nyhet men det tar jag här senare.

Efter det åkte vi till vår revisor och senare åkte jag och handlade det jag vill ha till midsommar.
Jag ska ha lite delikatesser som jag ska köpa på Ica Maxi i morgon.

Sen är jag väl klar förutom att jag ska baka min tårta i morgon.

I kväll ska jag bara småpyssla hemma, Kalle ska på träning.

             Ha det toppen / IA

Nu har jag 2 arbetsdagar kvar sen går jag på semester. Jag tänkte gå Tisdag nästa vecka.



Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Tack vännen:)

mumsigt med midsommar lunch, tror min sambo skulle få det på sitt jobb idag också:)

Kramar

Svar: gott kram
Maria Höglund

2012-06-19 @ 14:56:50
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0