Bloggen ?

Asså, jag sitter här och funderar på min blogg.. Hur jäkla tråkig är den egentligen frågar jag er ?

Jag läste en annan blogg där en tjej skrev att hon vägrade skriva om sin vardag , om vad hon har ätit eller vad hon har på sig  mm.

Det är typ det enda jag skriver om.

Måste vara asboring......

När jag började blogga så mådde jag väldigt dåligt då en nära anhörig fallit tillbaka i sitt missbruk.
Den personen sa att jag fick blogga om dennes missbruk, behandling och vägen tillbaka men jag kände att det var jobbigt att skriva om det på bloggen med tanke på mitt jobb och resten av familjen.

Men en dag ska jag skriva om allt detta / I promis
Hur det är att vara medberoende och hur missbrukarvården fungerar.

Det slutade med att det blev en blogg om min ganska tråkiga vardag.


Men sen brukar jag tänka på hur jag känner med andras bloggar, Jag tycker inte det är tråkigt att läsa om andras vardag och defenitivt inte om vad folk har på sig och vad dom shoppat, gärna lite matlagning oxo.

Sen är det alltid ett plus om det händer något extra som typ resor, äventyr & skvaller och jag älskar citat och roliga bilder.


Det jag ogillar mest är folk som uppdaterar sina bloggar för sällan...

Jag har mina favorit bloggar på mina favoriter men har dom inte bloggats på länge så ryker dom på rotmos....

Sen är det ju  upp till dom som läser min blogg att fortsätta med det eller bara skita i det, vi lever i ett fritt land ! eller ?
Jag har inte många läsare ( ligger på 70-94 st om dan) och jag har ingen aning om vilka ni är som läser  men jag tycker det är jätteskoj att ni tittar in.

Av dessa 94 läsare vet jag kanske vilka 25 av er är....

                         Är det något ni vill att jag ska skriva om ???????

   Detta var lite kvällstankar medans jag tar mig ett glas vitt / Ledig i morgon woop woop.

                

                           
                                                  Kram / Maria


Kommentarer
Postat av: Emeliie

Jag tycker du ska skriva om det DU vill för det är det som gör din blogg till din blogg. :)

2012-03-01 @ 22:02:22
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Medberoende

Det är kul att läsa om folks vardag tycker jag, tycker du ska fortsätta skriva om det du gör, det är intressant tycker jag! Sen har jag följt dig ganska länge så då är det ännu roligare att läsa för då vet jag lite mer! :)

Oj vad duktigt, har inte tänkt på (vetat) att du haft bloggen sen 2009!



Det ska bli intressant att läsa när du skrivit om hur det är att vara medberoende och hur missbruksvården fungerar! :)



Hoppas du har haft en bra vecka förresten! :)

Kramar!

2012-03-03 @ 14:44:32
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0