Min dag fram till nu.

    En väldigt bra dag på jobbet.

Mycket planering inför våran stugvecka i Malmköping.

Inköp av mat mm kvarstår.

Jag ska inte med till Malmköping därför planerar jag att åka tidigare till mamma, tanken var att jag skulle åkt till henne på Lördag men jag drar nog på Fredag så slipper jag stressa hem till Kalles match på Söndag morgon.


Mamma fyller år och jag ska på jakt efter hennes present på Torsdag tänkte jag.
Sen ska jag nog göra en potatisgratäng och ta med mig .
-----------------------------------------------------------------

I dag sms:ade jag med min barndomskamrat Jessica.

Jessica är en pärla, hon och jag var skit tighta och  vi var ett skitroligt gäng tjejer som höll ihop i klass  7-9 och framåt.
Vi har tappat kontakten till & från och alla har sina liv  men vi hörs när vi kan.

Jag och Jessica skulle ha träffats i morgon men jag har fullt upp så det blir tyvärr inte av,  men nu ska jag nog träffa alla tjejer Tisdagen den 22:a.

Roligt.

                                    

                                  Puss & Kram Maria





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0