lite om resan.

Vi skulle ju överraska Max med något på hans 20 års dag så vi tog en kryssning.
Min fam + mamma och sen Max & Sandra såklart och Kenneth min bror och hans fru och deras 2 döttrar.
 
Max fick inget veta förs vi var utanför båten och att Kenneth och hans fam fick han ju veta 1 timme efter vi gått ombord att dom var med.
 
Pga storm så fick vi inte lämna sthlm för kl 19.00 en timme försenade och under natten stod vi stilla ute på havet i 2 timmar pga av stormen.
 
När vi lämnade Mariehamn så gungade det rätt duktigt någon timme så när vi var i Taxfreen så fick man hålla i hyllorna.
 
På dit vägen efter Buffen så försvann min mamma med en tjej ner till en hytt och vi hade ingen aning om vem hon var med  eller vilken hytt hon hade.
Tillslut fick jag ringa mamma och fråga vem hon var med  , jag vart ju orolig.
Då visade det sig att det var Rebecka, en god vän och arbetskarat till mamma och hon var där med hennes man Johan.
 
Rebecka och Johan hakade på oss och tyvärr mådde Rebecka dåligt och fick gå och lägga sig men Johan parta gärnet med oss och dansade loss med mamma. Skit skoj.
 
Vi partade till 02.30 och gick sen upp på Lördagen kl 8 för en supergod frukost buffe.
 
Alla var lite sega på Lördagen men jag startade med 3 vodka redbull och var i gasen hela dan. sen kom kenneth och Max, mamma & sandra och festade vidare med mig och dom andra skulle köra bil.
 
Väl hemma igår kl 17.00 så degade vi och mamma somnade 19.30 och vi andra vid 22.00 MEN
Mamma vart skit dålig under natten med kräkningar och Nummer 2 så någon form av magsjuka för det kan inte vart maten då vi åt samma mat.
 
Peppar Peppar att vi andra inte får något nu.
 
Mamma har åkt hem och vi har sanerat det mesta med sprit.
 
Krya på dig mamma.
 
    Sune var hos syrran på Halloweenparty. Tack Siss
 
     
 
   Kram Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: komig

kolla in min blogg.
http://komig.blogg.se
http://komig.blogg.se

2012-10-28 @ 16:20:22
URL: http://komig.blogg.se
Postat av: Medberoende

hahahha vilken cool bild! :D

2012-10-29 @ 14:00:37
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0