19.38

Vilken dag. Först jobbat sen vidare för handling mm. Väl  hemma så blev det  matlagning och fortsatt rensning.
Jag är absolut inte en person som samlar på mig saker men ändå¨har jag slängt 4 stora sopsäckar med skit i dag och jag har hela vardagsrummet fullt med saker jag ska sälja på min hemma loppis.
 
Fattar inte vad allt kommer ifrån.
 
Hittade tom. massa pärmar på min utbildning till telefonist för ca 12 år sen. Varför sparade jag dom ?
Usch för massa skräp.
 
Till helgen ska vi rensa källarförrådet och om jag får min vilja igenom så hoppas jag att det mesta slängs.
 
    Min middag
 
 
   Sune flirtar med mig och hoppas att han ska få mat.
 
 
   Min fina Johanna som var hårmodell häromdagen , alla tränade på olika flätor.
 
  Kram på er / Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0