Nytt

 
Idag har jag typ gjort 10 inlägg HAHAHA
Sjukt rastlös men ändå än mysig dag.
Planerna vart inte som jag trodde
Jag skulle ha åkt till rusta med I & K men dom lämnade återbud.
Då var jag redan inställd på att dra ut så jag gick bara upp till Centrum  och skrotade runt lite på Jysk.
 
Gud va mycket fint det finns till trädgården.
 
Idag köpte jag 4 solcellslampor och en orange flaska / den lila hade jag redan....
 
 
Tycker om dom flaskorna så mycket, fint att ha saft & vatten i dom på sommaren.
 
I kväll kommer ju Max & Sandra och vi ska mysa och spela kort.
 
 
 
                                                    
                                                    15 kr på Jysk
 
 
              Sollcellslampor 4 st. 14.90 st på Jysk
 
 Jag vill kolla hur bra dessa är innan jag köper fler för jag skulle vilja ha 4 till.
 
 Nu säger jag Go kväll, dags att vara med familjen och inleda fredagsmyset. Kalle kom precis hem från skolan i skrivandes stund / Tjao
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Åh va mycket fint du köpt.och så fint det börjar bli i din trädgård,jag vill också börja fixa - första steg är jord och grösfrön . Hoppas ni får en trevlig helg och kväll. Kram

2013-04-19 @ 17:55:09
URL: http://annica.hoglund%40live.se
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Solcellslampor är riktigt bra - enkel mysbelysnning utomhus!

Men jag tror jag ska sikta mer på dioder eftersom batterierna tappar styrka med tiden.

Svar: ok. Vart hittar man sånt
Maria Höglund

2013-04-19 @ 18:35:44
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0