Osams

 
Idag var jag och Kalle hos tandis för att få ett ja eller nej till tandställning.
 
Det vart ett Tvär nej
 
Usch vilken äcklig lirare det var. Jag vill inte ens skriva vad jag tyckte om honom.
Jag började såklart tjafsa med honom för jag ville att han skulle förklara hur dom tänkte.
 
Han tänkte så att Kalle hade inget fel på bättet och kunde tugga maten ok så man kunde inte  få tandställning fär att tänderna är ojämna.
 
What ?
 
Jag lovar att han får bonus för varje unga han nekar / Gaah
 
Han satt i nämnden i landstinget .... Han kan dra åt He......
 
Jag vart så jävla arg och tillslut säger han till mig
- Nu tänker jag inte diskutera detta med dig mer......
 
Jävla idioter sa jag och gick.
 
Han sa att vi fick bekosta det själva , men ja va kul..... ca 20.000 bagis.
 
Jo men vänta, jag går och tar ut det på banken nu !!
 
                            Maria

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Uuuusch vad tråkigt & vilket svin det verkade vara... Att han inte ens kunde diskutera klart...




2013-04-11 @ 15:58:23
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: vanessa

Det är så jobbigt! Det hände mig också i somras då jag ansåg att mina tänder var i väldigt dåligt skick och jag ville ha tandställning. Min tandläkare sa bara att det var ett skönhetsfel. Nu har jag bytt tandläkare och ska nämligen dit på torsdag!

Svar: Hej Vanessa. Ja jag funderar oxo på att byta tandläkare och se om det kan bero på IdiotenKram på dig tjejen
Maria
Maria Höglund

2013-04-11 @ 17:18:02
URL: http://thatgirlvanessa.blogg.se
Postat av: Linnea

Svar: Aha, så kul! :)
Hur gammal är Sune då?

Svar: Hej Linnea. Kul att du frågarSune är 2.1/2 fyller 3 2 oktober
Kram på dig
Maria
Maria Höglund

2013-04-11 @ 17:39:00
URL: http://erne.blogg.se
Postat av: vanessa

- Jag kan ju alltid skriva i din blogg nästa vecka och skriva om jag får min tandställning, för att då har allt berott på tandläkaren!
Kramar

Svar: vore urgulligt
Kram & Ha en fin kommande helg
Maria
Maria Höglund

2013-04-11 @ 18:45:17
URL: http://thatgirlvanessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0